Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Wij vinden het onwijs belangrijk dat jij je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt zodat je er snel van kan genieten. Heb jij je bestelling voor 15:00 gedaan? Dan wordt je bestelling dezelfde dag verzonden.

Je ontvangt altijd een mail als jouw pakket is verzonden. Het duurt 1 á 2 werkdagen voordat je jouw bestelling in de armen kan sluiten.

Let op! Gedurende de uitverkoop en tijdens andere acties kan het voorkomen dat bestellingen wat later worden verzonden.

Woon je niet in Nederland? Dan moet je rekening houden met andere levertijden. Deze verschillen namelijk per bestemming.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Ben je toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Wat vervelend! Je kan jouw bestelling altijd terugsturen binnen 14 dagen na factuurdatum. Hierbij is het wel van belang om te vermelden dat je een aankoopbewijs nodig hebt om je geld terug te krijgen of garantie te krijgen.

Stuur een mail naar klantenservice@cheri.nl je krijgt van ons een bestand met het adres waar je jouw pakket naar kan terugsturen.

Een retourzending en verwerking hiervan duurt maximaal 14 dagen. Na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag direct door ons terug gestort op je (bank)rekening / creditcard welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit duurt vanaf het moment van overmaken maximaal 5 werkdagen. Als je betaald hebt met een creditcard kan het zijn dat het wat langer duurt.

Belangrijke voorwaarden
- Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening! Stuur de artikelen die je wenst te retourneren in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt.

- Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.
- Niet-identificeerbare retourzendingen worden zo mogelijk teruggestuurd naar de afzender.
- Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houdt er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.

 

 

Mijn bestelling klopt niet, wat moet ik doen?

Heb je iets anders ontvangen dan wat je hebt besteld? Neem dan contact op via klantenservice@cheri.nl.

Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?

Voor algemene vragen en/of opmerkingen kan je mailen naar info@cheri.nl                                                                                                                                                                     

Heb je een vraag over een product of over je bestelling? Dan kan je mailen naar klantenservice@cheri.nl of stuur een dm naar ons instagram account.